א.ש. אינשור סוכנות לביטוח בע

יש לכם הגנה רפואית? ומה עם הגנה כלכלית?

מאמרים 

יש לכם הגנה רפואית? ומה עם הגנה כלכלית?

במקרה של גילוי מחלה קשה עלול להיגרם גם נזק כלכלי כבד. ביטוח לגילוי מחלות קשות מספק הגנה כלכלית

בואו נדבר על משהו שכולם, בעצם, יודעים עליו ומבינים אותו, אבל בפועל פחות חושבים עליו, אם בכלל: המכה של מחלה קשה היא לא רק אתגר רפואי עצום, היא גם אתגר כלכלי גדול. ובכלל לא משנה עד כמה אתם מכוסים עם ביטוחי בריאות, שהם חשובים לכשעצמם.

אם חלילה תפגע בכם או במי ממשפחתכם מחלה קשה, שכרוכה אף בסיכון חיים, אתם תקבלו את כל הטיפול הדרוש, בין אם באמצעות ביטוח הבריאות הממלכתי, ובין אם באמצעות ביטוח בריאות פרטי, או בשילוב ביניהם.
אם אין לכם ביטוח בריאות פרטי, יתכן כי על חלק מהטיפולים והתרופות תצטרכו לשלם בעצמכם, אבל לא תישארו בלי אופציה טיפולית.
עם התקדמות מדע הרפואה, להרבה יותר מחלות קשות ניתן היום לספק טיפול אפקטיבי, כך שביטוחי הבריאות לסוגיהם הם ממש מצילי חיים.

העיקרון של ביטוחי הבריאות הוא של החזר כספי כנגד הוצאות הטיפול, הריפוי והשיקום במקרה של מחלה קשה. נדרש ניתוח? מקבלים החזר. נדרשת תרופה? מקבלים החזר. בשפה המקצועית זה נקרא 'שיפוי'.

אבל במקרה של מחלה קשה קורים עוד דברים, שאין להם כיסוי במסגרת ביטוח הבריאות, הממלכתי ו/או הפרטי. מי מכסה אובדן הכנסות כתוצאה מהיעדרות מהעבודה או מהעסק של החולה ו/או בן/בת זוג? מי מכסה את העלויות של השלמת לימודים לילדים שחייהם השתבשו? מי מכסה הוצאות לעזרה לחולה?

בשביל זה במיוחד יש את ביטוח לגילוי מחלות קשות, שמספק פיצוי כספי לכל מטרה.

פוליסת ביטוח לגילוי מחלות קשות (ביטוח מחלות קשות) מכסה עשרות מחלות קשות (בהתאם לחברה המנפיקה) כאשר מרבית המחלות מזכות בפיצוי מלא בעת גילוי המחלה, ואחרות בפיצוי חלקי, עד תקרת הפיצוי הנקובה בפוליסה.
תקרת הפיצוי בפוליסה נקבעת ע"י המבוטח בעת רכישת הפוליסה, בהתאם לאפשרויות שמציעה כל חברת ביטוח. קיימות פוליסות ביטוח לגילוי מחלות קשות המאפשרות תקרת פיצוי של 750,000 ש"ח במרווחים של 50,000 ש"ח.

השורה התחתונה: ביטוח בריאות מספק את ההגנה הרפואית, וביטוח לגילוי מחלות קשות מספק את ההגנה הכלכלית.

Share by: